مجمع ذاکرین قم

شما میتوانید با این وبلاگ مداحی مورد علاقه خودرا دانلود و به ذاکر مورد علاقتون رای بدین

شما میتوانید با این وبلاگ مداحی مورد علاقه خودرا دانلود و به ذاکر مورد علاقتون رای بدین

مجمع ذاکرین قم

این وبلاگ تنها برای نشر فرهنگ ائمه هست

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

مهدی رعنایی


 

فایلهای صوتی

روضه خوانی (مهدی رعنایی)


غم تو کرده پیرم-زمینه (مهدی رعنایی) (زیبا)


قتیل العبره-شور (مهدی رعنایی)


عشق من و تو خدائیه-شور (مهدی رعنایی)


مجتبایی یا زینب-شور (محمد علی وطن خواه)


رگ خواب من می ناب من-شور (محمد علی وطن خواه)


پره از نوکر و غلام-واحد (محمد علی وطن خواه)


ان یوم الحسین اقرح جفوننا-واحد (مهدی رعنایی)


به امید خدا بازم-شور (کاظم اکبری)


تو هوای بارون میزنم باز بیرون-شور(کاظم اکبری)


دلبر دلم-شور (مهدی رعنایی)


حسین منی و انا من حسین-شور (مهدی رعنایی)


یه نفس راحت کشیدم اون ساعت-شور و لطمه زنی (مهدی رعنایی)


علی مهتابه-شور (مهدی رعنایی)


کنج خرابه خسته خستم-شور و لطمه زنی (مهدی رعنایی)

فایلهای تصویری

روضه خوانی (مهدی رعنایی)


غم تو کرده پیرم-زمینه (مهدی رعنایی) (زیبا)


قتیل العبره-شور (مهدی رعنایی)


عشق من و تو خدائیه-شور (مهدی رعنایی)


مجتبایی یا زینب-شور (محمد علی وطن خواه)


رگ خواب من می ناب من-شور (محمد علی وطن خواه)


پره از نوکر و غلام-واحد (محمد علی وطن خواه)


ان یوم الحسین اقرح جفوننا-واحد (مهدی رعنایی)


به امید خدا بازم-شور (کاظم اکبری)


تو هوای بارون میزنم باز بیرون-شور(کاظم اکبری)


دلبر دلم-شور (مهدی رعنایی)


حسین منی و انا من حسین-شور (مهدی رعنایی)


یه نفس راحت کشیدم اون ساعت-شور و لطمه زنی (مهدی رعنایی)


علی مهتابه-شور (مهدی رعنایی)


کنج خرابه خسته خستم-شور و لطمه زنی (مهدی رعنایی)


  • Karbalay Mahmod

نظرات  (۱)

  • تبادل لینک رایگان
  • سلام و درود بر شما دوست گرامی ، مطلب خوبی بود ، از شما تشکر می کنم .

    لطفا از سایت ما (سایت تبادل لینک خودکار و رایگان برای همه وبلاگ ها و وبسایت ها ) دیدن فرمایید

    تبادل لینک = افزایش بازدید و افزایش پیج رنک گوگل وبلاگ و وبسایت شما

    پیج رنک سایت ما 2 می باشد


    --------------------------------------------------------------------------------------------------------
    استخدام ایران ، سایت آگهی و اخبار استخدامی کشور

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی